آموزش تزیین دستمال سفره
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ نویسنده: Nadia mohsenpour

آموزش تزیین دستمال سفره

نقاشی سیاه و سفید  بر رویی دستمال سفره

قبلا آموزشی داشتیم که تزیین دستمال سفره به سبک آبرنگی و ابری بود در اینجا آموزشی بسیار ساده تر از آن خواهیم داشت که در عرض چند دقیقه می توانید طرح خود را بزنید و طرحی نو در اندازید .

لوازم مورد نیاز :

دستمال ترجیحا سفید

ماژیک مخصوص پارچه

خط کش

آموزش دستمال سفره



روش کار:

اول از همه به این نکته اشاره می کنیم که لوازم مورد نیاز بیشتر به سلیقه و نوع طرح شما نیز بستگی دارد برای مثال اگر شما بخواهید طرح هایی مثل اشکال هندسی روی دستمال سفره خود داشته باشید مطمئنا نیاز به شابلون نیز خواهید داشت.

و اما روش کار, ابتدا طرحتان را انتخاب کنید در اینجا طرح چهارخانه و توپی شکل آموزش داده خواهد شد. برای اینکه طرحتان نظم خاصی داشته باشد با خط کش می توانید چند سانت چند سانت نشانه گذاری کنید و سپس توپی ها را با استفاده از ماژیک رسم کنید. برای رسم طرح چهارخانه نیز روال کار به همین صورت است ابتدا با خط کش اندازه گیری و نشانه بزنید سپس خطوط نشانه گذاری شده را به هم وصل کنید.

شما می توانید برای سفره های مختلفی که می چینید مثلا برای صبحانه و ناهار و شام و حتی عصرانه های دوستانه طرح های متفاوتی خلق کنید و همه را از مهارتها و سلیقه بی نظیر خود شگفت زده کنید  این یکی از آسانترین آموزش های چارق است که با در آن تنها از ایده ای خلاقانه استفاده شده است . 

 

 

 

 

 

شما هم اگر آموزشی دارید برای ما به آدرس info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در چارق ( مرجع آموزش و فروش صنایع دستی و دستسازه های خلاقانه ایران)  قرار داده شود . 

 

این مطلب 3797 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب