تزیین پاشنه کفش
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ نویسنده: Nadia mohsenpour

تزیین پاشنه کفش

تزیینات از سرگرمی های بانوهای هنرمند است کسانی که مهارت خاصی دارند استعداد و خلاقیت را نیز دارند این افراد وسایل و پوشاک خود را به طرز عجیب و زیبایی می آرایند. اگر شما جزو این این دسته از افراد هستید و یا دوست دارید که چنین فردی باشید آموزش امروز چارق حتما به درد شما خواهد خورد.

 

وسایل مورد نیاز :

  •        نگین
  •        کفش پاشنه بلند
  •        چسب
  •        انبر
  •        موچین
  •        ظرف یک بارمصرف

تزیین پاشنه کفش

روش کار :

به وسیله انبر قسمت فلزی نگین ها را جداکنید

تزیین کفش

داخل ظرف یک بار مصرف چسب مایع بریزید

با استفاده از موچین قسمت پشت نگین را آغشته به چسب کنید و نگین را دقیقا به قسمتی که می خواهید آن را بچسبانید نزدیک کنید ابتدا خوب موقعیت را در نظر بگیرید و سپس نکین را بچسبانید دقت داشته باشید تا چسب به اطراف نگین مالیده نشود و کار تمیز انجام شود. این کار را تا اتمام نگین ها و پر کردن قسمت دلخواه به شکل دلخواه ادامه دهید برای زیبایی بیشتر کار می توانید از نگین های ریز و به اشکال گوناگون نیز استفاده کنید.

آموزش تزیین کفش

تزیین کفش

تزیین کفش

تزیین کفش

 

نکته چسبی انتخاب کنید که موقع خشک شدن بی رنگ باشد زیرا بی رنگی باعث خواهد شد کار شما تمیز تر و در نتیجه زیباتر و حرفه ای تر به نظر بیایید. برای شروع می توانید کار را با کفشهای رنگ روشن مخصوصا سفید امتحان کنید زیرا کفش مشکی نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد.

 

شما هم اگر آموزشی دارید برای ما به آدرس info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در چارق ( مرجع آموزش و فروش صنایع دستی و دستسازه های خلاقانه ایران)  قرار داده شود

این مطلب 3675 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب