تزیین کیف دستی
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ نویسنده: Nadia mohsenpour

تزیین کیف دستی

تزیین از آن دسته کارهایی است که هم حکم تفریح برای ما دخترهاست و هم اینکه مهارت و هنر خود را با این کار می توانیم نشان دهیم تزیین کیف دستی موضوعی است که در این مطلب برای شما آموزش داده خواهد شد آموزشی که هم بسیار ساده و هم زیباست. کیف دستی های ما ممکن است ساده باشند اما با چند تغییر کوچک و تزیین آن می توان آن را مناسب مهمانی های باشکوه و مجالس عروسی کرد تنها کافی است خلاقیت به خرج دهید و ایده های بکر داشته باشید. امروز چارق برای شما آموزشی را به نمایش می گذارد که مطمئنیم مورد پسندتان خواهد بود.

وسایل مورد نیاز :

  • چسب مایع
  • چسب نواری یا کاغذی
  • رنگ
  • نگین یا هر چیز تزیینی
  • کیف دستی

 

کیف دستی

روش کار :

ابتدا مثل تصویر با چسب یک شکل به علاوه ایجاد کنید تا به هنگام رنگ کردن هم رنگ از کناره ها به بیرون نزند و هم اینکه شکل مورد نظر را داشته باشید . سپس قسمت پایین کار را مطابق شکل با رنگ آبی رنگ بزنید بعد از اینکه رنگ کاملا خشک شد چسب را جدا کنید حتما یادتان باشد کندن چسب بعد از خشک شدن کامل رنگ اتفاق بیوفتد. در این مرحله باز مثل تصویر با زدن چسب نواری یک شکل ستونی ایجاد کنید و دوباره با رنگ دیگر این قسمت را رنگ بزنید و بعد از خشک شدن کامل آن را جدا کنید.

تزیین کیف دستی

در مرحله پایانی کار را می توانید با نگین یا فلزهای تزیینی خود کیف را تزیین کنید.

 

آموزش کیف دستی

 

 

کیف دستی

 

 

شما هم اگر آموزشی دارید برای ما به آدرس info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در چارق ( مرجع آموزش و فروش صنایع دستی و دستسازه های خلاقانه ایران)  قرار داده شود . 

این مطلب 3500 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب