آموزش ساخت ابر تزئینی
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ نویسنده: Nadia mohsenpour

آموزش ساخت ابر تزئینی

 
افراد باسلیقه همیشه به دنبال این هستند که دکوراسیون خاص و شیک داشته باشند. بدین منظور به دنبال تزیین با دست ساز های خودشون هستند تا زیبایی خونشون رو دو چندان کنند. به این خاطر قصد داریم با چارق  مرجع صنایع دستی و دست سازه های خلاقانه  برای اتاق خواب شما دوستان، چراغ خواب زیبا به شکل ابر را آموزش بدیم که این دکور نرم، فضای زیبایی به اتاق می بخشد.
 
مواد مورد نیاز برای ساخت ابر:
- بادکنک یا فانوس کاغذی
- چراغ LED
- چسپ گرم تفنگی
- چسب چوب یا سریش
- لایکو
- روزنامه
- نخ نامرئی
 
این ابرهای زیبا رو میتونید با دو روش درست کنید. روش اول با بادکنک ساخته شده که مزیت آن سبک بودن و قابل حمل بودن به آسانی است. روش دوم با فانوس های کاغذی است که برای تنظیم روشنایی ابرها روش بهتری است. هردو روش ساخته شما نتیجه فوق العاده و چشمگیری خواهد داشت.
 
روش اول: ابر با استفاده از بادکنکی
 
ابتدا بادکنک ها  را باد کنید و دهانه آن را گره بزنید. با توجه به اندازه مورد نظر شما میتوانید از بادکنک های کوچک یا بزرگ استفاده کنید.
 
 
بادکنک ها را به وسیله چسب کاغذی به همدیگر متصل کنید.
 
 

مرحله بعد چسباندن روزنامه به بادکنک هاست.بدین منظور که زمانی که باد بادکنک ها خالی شد دیگر نگران از شکل افتادن ابر خود نخواهید بود. برای چسباندن روزنامه شما میتوانید از چسب چوب یا سریش استفاده کنید و مطابق شکل زیر روزنامه را درآن خیسانده و به بادکنک بچسبانید تا زمانی که تمام سطح بادکنک پوشیده شود.


 

 

 
نوبت به چسباندن لایکوهای نرم میرسد.ابتدا با دست لایه های لایکو را باز کنید تا بیشتر شکل ابری به خود بگیرد.سپس با استفاده از چسب گرم به آرامی آنها را به بادکنک های پوشیده از روزنامه بچسبانید.
به همین سادگی ابر بادکنکی آماده است. برای آویزان کردن ابرها میتوانید از نخ نامرئی استفاده کنید.
 
 
 
روش دوم: ابر با استفاده از فانوس کاغذی
 
 
در این روش داخل فانوس چراغLED کوچک قرار داده میشود که نور ابر را بسیار زیبا تر میکند.
مانند روش قبل به آرامی لایکو را به فانوس میچسبانید و میگذارید کاملا سرد شود.سپس نخ نامرئی را متصل می کنید. اندازه نخ بسته به محیط استفاده شما دارد.
 
 
درنهایت چراغ های LED را بسته به سلیقه خودتون از ابر آویزان کنید.
 
 
امیدواریم از این آموزش خوشتون اومده باشد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
 
این مطلب 7177 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب