تابلوی سه بعدی بسازید
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ نویسنده: Nadia mohsenpour

تابلوی سه بعدی بسازید

همه ما عکس های پر خاطره ای داریم که به بهترین نحو از انها نگه داری می کنیم و یا اینکه با زیباترین قاب عکس آن را به نمایش می گذاریم اما روش دیگری هم هست که بتوانید عزیزتر بودن شخصی را که در عکس هست را نشان دهید این روش صد در صد آلبوم عکس نیست  و امروز پیشنهاد خلاقانه ای را در وب سایت چارق مرجع صنایع دستی و دستساز را داریم .

 

وسایل مورد نیاز :

  •         چسب حرارتی
  •         انواع گل مصنوعی
  •         قاب عکس
  •         قیچی
  •         و از همه مهم تر عکس دلخواهتان

 

روش کار:

گل های مصنوعی ای را که به سلیقه خود انتخاب کرده اید ساقه هایشان را از گل ها با قیچی جدا کنید طوری که فقط گل باقی بماند . در انتخاب رنگ و اندازه گل ها حتما دقت کنید تا عکس شما را دو چندان زیبا کند. در تصویر ملاحظه می کنید که عکس سیاه و سفید است و  انتخاب رنگ های مختلف ولی مناسب ، عکس را زیباتر و هنری تر جلوه می کند.

پس از قیچی کردن گل ابتدا طرحی را که می خواهید داشته باشید بدون چسباندن گل ها روی عکس پیاده کنید مثلا به شکلی که می خواهید گل ها قرار گیرند و حتی الامکان به چند مدل گل ها را روی عکس بچینید تا مشاهده کنید که کدام بهتر است سپس با انتخاب مدل مناسب با استفاده از چسب حرارتی گل ها را یکی یکی روی عکس بچسبانید صبر کنید تا کاملا چسب خشک شود و بعد از آن عکس را داخل قاب قرار دهید . نکته ای که باید گفته شود این است که حتما قاب شما باید ضخامت مناسب را داشته باشد به عبارتی سه بعدی باشد تا فضای کافی برای گل ها را داشته باشید.

 

 

 

حالا شما عکس و قاب عکسی متفاوت و بسیار هنری دارید برای آموزش های خلاقانه و هنری بیشتر به چارق بیشتر سر بزنید.

 

 

شما هم آموزش هایتان را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت قرار بگیرد . 

 

این مطلب 3371 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب