بادکنک رنگی
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ نویسنده: Nadia mohsenpour

بادکنک رنگی

بادکنک یکی از لوازم ضروری تولد و تزیینی می باشد که می توانید به شکل ها و رنگهای مختلف ان را نهیه کنید اما بعضی چیزها هم در بازار وجود ندارد یا اینکه حداقل در دسترس ما نمی باشد مادر های خلاق می توانند خودشان دست به کار شوند و ایده خود را عملی کنند یکی از این ایده ها بادکنک تو پر است شاید برایتان جالب باشد که چطور می شود بادکنکی تو پر داشت در ادامه با چارق  مرجع صنایع دستی و دست سازه های خلاقانه  این آموزش را در اختیار شما قرار می دهد امیدواریم کمال استفاده را ببرید.

وسایل مورد نیاز :

  • بادکنک شفاف
  • دستمال کاغذ رنگی
  • قیچی
  • قیف (اختیاری)

 

روش کار:

دستمال کاغذی را به شکل دلخواه برش بزنید در اینجا ما به شکل مثلث برش زده ایم تعداد شکل های برش زده سعی کنید حجمشان به اندازه تقریبا کمتر از یک مشت باشد سپس با استفاده از قیف دستمال ها را توی بادکندک بریزید و بعد آن را باد کنید و محکم ببندید. بادکنک خلاقانه شما آماده است.

نکته: می توانید به جای دستمال کاغذی از کاغذ رنگی یا کاغذ کادوهای متفاوت که حتی بعضی جنسشان نایلونی است استفاده کنید. دقت داشته باشید به اهنگام انتخاب کاغذ رنگی و سایر کاغذها و .. هر دو طرف طرح و رنگ داشته باشد و اینکه همه نازک باشند تا با اصطحکاکی که ایجاد می کنند کمی از کاغذها با دیواره بادکنک بچسبد و این خود نمایی زیبا به بادکنک می دهد.

 

 

 

 

این مطلب 2986 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب