تزیین ملافه
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ نویسنده: Nadia mohsenpour

تزیین ملافه

همه ما می خواهیم اتاقی زیبا و جذاب مخصوصا اینکه تخت خواب با رخت خواب های راحت و شیک داشته باشیم. اگر در اتاق شما همه چیز یکدست و سفید است می توانید با تغییری کوچک آن را سیاه سفید و یا هر رنگ به سلیقه خودتان تزیین کنید. انتخاب رنگ علاوه بر سلیقه به هماهنگی با دکورتان نیز وابسته است.

چارق آموزشی ساده و آسان  و خلاقانه را برایتان آماده کرده است که در عرض نیم ساعت می توانید این کار را انجام دهید.

وسایل مورد نیاز :

  •        ملافه
  •        کاموا به رنگ دلخواه
  •        مقوا
  •        قیچی
  •        سوزن بزرگتزیین ملافه

 

روش کار :

ابتدا مثل تصویر کاموا را به دور مقوا می پیچیم اندازه عرض مقوا به دلخواه خودتان است اگر میخواهید اندازه کاموا بزرگتر باشد به مراتب عرض مقوا نیز باید بزرگ باشد. بعد از پیچیدن کاموادور مقوا دو سر ان را با قیچی برش بزنید سپس با کاموا و سوزن رشته کامواهای قیچی شده را به ملافه بدوزید. می توانید برای راحتی کار رشته ها را با یک رشته از کاموا به همدیگر وصل کنید به این صورت که از وسط کاموا با یک رشته کاموا گره بزنید.

اگر می خواهید به صورت ردیفی این کار صورت گیرد می توانید با استفاده از خودکار قبلا روی ملافه علامت بزنید تا کار تمیزتر و مرتب تر انجام شود در غیر این صورت می توانید به صورت تصادفی این رشته ها را به ملافه بدوزید.

نکته دیگر اینکه دوخت کامواهای رشته شده به صورت وصله زدن است و لازم نیست زیاد دقت به خرج دهید ولی تمیزی کار بستگی به مهارت شما دارد.

 

آمورش تزیین ملافه

تزیین ملافه

 

آموزش تزیین ملافه

 

تزیین ملافه

 

تزیین ملافه

 

تزیین ملافه

 شما هم اگر آموزشی دارید برای ما به آدرس info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در چارق ( مرجع آموزش و فروش صنایع دستی و دستسازه های خلاقانه ایران)  قرار داده شود . 

این مطلب 3784 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب