آموزش ساخت دستبند
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ نویسنده: Nadia mohsenpour

آموزش ساخت دستبند

درست کردن دستبند منجوقی کار سختی نیست فقط کافی است راه و روش اصولی آن را بلد باشید و وسایل مورد نیاز را بتوانید تهیه کنید ایده های خلاقانه و رنگی خود را با آموزش های چارق به حقیقت تبدیل کنید  چارق قبلا پست هایی با عنوان اموزش دستبند داشته است اما اینبار این آموزش متفاوتی را با شما به اشتراک می­گذارد.

 

 

وسایل مورد نیاز برای ساخت دسنتبند منجوقی  :

 

  •        نخ گلدوزی
  •        منجوق ریز با رنگ های متنوع
  •        سوزن مخصوص
  •        قیچی
  •        انبر
  •        مهره فلزی

 

آموزش ساخت دستبند

 

روش کار :

سوزن را نخ کنید منجوق ها را به ترتیب رنگی که دوست دارید داخل سوزن کنید این کار را تا جایی که اندازه مچ شما به شما اجازه می دهد ادامه دهید اگر به هنگام اضافه کردن منجوق ها از طرح و رنگ خاصی استفاده کنید دست بند شما بیشتر از زمانی که به صورت تصادفی و متنوع منجوق های رنگی را اضافه می کنید زیباتر خواهد بود البته سلیقه نیز دخیل است.

در انتهای کار به اخر هر دو طرف از نخ یکی از مهره های فلزی را وارد کنید و با انبر به آرامی فشار دهید تا کمی محکمتر شود. سپس مهره دیگری به هر دو نخ وارد کنید تا به این وسیله بتوانید تنگی و شلی دستبند ر تنظیم کنید. برای زیبایی بیشتر دستبند می توانید مهره های فلزی را به انتهای نخ های اضافی اضافه کنید و باز با انبر فشار دهید تا ثابت شود.

دست بند ظریف و رنگارنگ شما با صرف کمترین هزینه و زمان با چنین روشی آماده می شود.

روش ساخت دستبند

 

آموزش ساخت دستبند

 

آموزش دستبند منجوقی

 

آموزش ساخت دستبند

دستبند منجوقی

 

آمورش ساخت دستبند

 

شما هم اگر آموزشی دارید برای ما به آدرس info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در چارق ( مرجع آموزش و فروش صنایع دستی و دستسازه های خلاقانه ایران)  قرار داده شود . 

 

 

این مطلب 10522 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب