دستبند رنگی بسازید
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ نویسنده: Nadia mohsenpour

دستبند رنگی بسازید

دستبند از زیورآلات مهم برای دختران است مخصوصا اینکه رنگارنگ هم باشد زیبایی و جذابیت بیشتری برایشان خواهد داشت چه بهتر این مهارت را خودتان یاد بگیرید و از این به بعد خودتان بتوانید دستبند دستساز درست کنید. یکی از راه هایش این است که آموزش های مربوط به دستبند و زیورآلات دستساز  چارق را دنبال کنید در این مطلب و مطالب آینده دستبند های زیبا را برایتان آموزش خواهیم داد که هم ساده و هم کم هزینه باشند.

لوازم مورد نیاز :

نخ و سوزن

نخ ابریشمی برای منگوله

منجوق

حلقه

قفل دست بند

انبر

قیچی

 

 

روش کار :

سوزن را نخ کنید ابتدا حلق را به آن اضافه کنید سپس منجوق های رنگهای مختلف را چندتا چندتا به نخ اضافه کنید این کار را به اندازه دور مچ خود ادامه دهید همیشه دقت داشته باشید رنگ هایی که انتخاب می کنید هماهنگ و مناسب باشند تا زیبایی کار شما به چشم بیاید در پایان کار فقل دست بند را به آن اضافه کنید دستبند شما آماده است ولی برای زیبایی بیشتر می توانید منگوله نیز درست کرده و با حلقه دیگری به دست بند وصل کنید.

برای درست کردن منگوله به اندازه کافی نخ دور دو انگشت خود بپیچید و بعد آن را به آرامی خارج کنید یک قسمت آن را به همان صورت دولا ببندید(مثل تصویر) سپس سمت دیگر را قیچی بزنید. و با حلقه به دست بند وصل کنید.

 

 

 

آموزش دستبند دستساز

دستبند دستساز

 

 

 

 

 

 

این مطلب 3584 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب