آموزش ساخت کلاه
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ نویسنده: Nadia mohsenpour

آموزش ساخت کلاه

حتما لازم نیست برای داشتن کلاه بافتنی بافتن بلد باشید چارق ایده های خلاقانه ای را برایتان آموزش می دهد تا با آن بتوانید پوشاکی را که دیگر مورد استفاده قرار نمی دهید به پوشاک زیبا و کاربردی تبدیل کنید .

ممکن است همه ما پلیور یا شال گردنی داشته باشیم که تنها گوشه ای از آن پاره یا سوخته باشد برای اینکه این لباسهایتان بی مصرف نماند این آموزش خلاقانه و دست ساز را دنبال کنید.

وسایل مورد نیاز :

  •        پلیور یا هر لباس بافت و ضخیمی که مورد استفاده نیست
  •        قیچی
  •        کاموا
  •        چرخ خیاطی
  •        نخ سوزن

روش کار :

اگر در خانه کلاهی دارید که اندازه مناسبی دارد آن را انتخاب کنید و با استفاده از آن الگوی کلاه مورد نظر را طراحی کنید. یا اینکه خود کلاه را به پلیور یا هر لباس دیگری با سنجاق وصل کنید .

دقت داشته باشید در صورتی که الگو رسم کرده اید و از خود کلاه برای برش استفاده نمی کنید آن را نیز به پلیور سنجاق بزنید تا تکان نخورد و کلاه دقیقی را برش بزنید.

سپس قبل از اینکه کار را قیچی کنید دور تا دور کار را چرخ کاری کنید. و بعد از دوخت با چرخ خیاطی کلاه را قیچی بزنید آن را به رو برگردانید . خوب چک کنید که تمیز دوخته باشید.

 برای تزیین کلاهتان می توانید با استفاده از کاموا منگوله درست کنید و با نخ و سوزن به کلاه بدوزید.

 

آموزش ساخت کلاه

 

 

آموزش کلاه

آموزش خلاقانه کلاه

 

آموزش کلاه

شما هم اگر آموزشی دارید با ما در ارتباط باشید و مطالبتونو برای ما به ایمیل info@charogh.com  ایمیل کنید تا با نام خودتان در وب سایت قرار داده شود. 

 

این مطلب 4365 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب