کیف رنگی رنگی
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ نویسنده: Nadia mohsenpour

کیف رنگی رنگی

 

یک دست بودن رنگ هم گاهی خوب نیست و ممکن است برایتان خسته کننده باشد شما برای اینکه رنگ و ایده جدیدی خلق کنید باید جور دیگری به داشته هایتان نگاه کنید طوری که هرگز قبلا به آن فکر نکرده بودید. نخ های گلدوزی علاوه بر اینکه می توانید با آن گلهای رنگی بدوزید و لباس خود را رنگارنگ کنید می توانید منگوله درست کرده و وسایل دیگر خود را تزیین کنید. مثل کیف!

چارق  مرجع صنایع دستی و دست سازه های خلاقانه ، امروز برایتان ایده ای رنگی آماده کرده است لطفا به ادامه آموزش توجه بفرمایید.

وسایل مورد نیاز :

  •  قیچی
  •  نخ گلدوزی به رنگ های مختلف
  • کیف

 

روش کار:

ابتدا نخ ها را که به صورت بسته بسته هست یکی را انتخاب کنید بسته را باز کرده و به اندازه تقریبا 8 سانتی متر دو تا نخ آماده کنید با یکی کل نخ را از وسط ببندید و با دیگری مثل تصویر زیر نخ بسته را تا زده و دوباره آنرا با نخ گره بزنید.

آخر کار را با قیچی کات کنید تا شکل منگوله به دست آید. این کار را به تعداد منگوله مورد نیاز و به رنگ های مختلف تکرار کنید سعی کنید رنگ ها با هم هماهنگی داشته باشند و با سلیقه کنار هم قرار گیرند.

 

 

 

 

این آموزش تنها یک آموزش نبود بلکه ما می خواهیم ذهن شما بازتر شده تا به تزیینات بیشتر با منگوله فکر کنید اینکه کجاها می توان از این تزیینات استفاده کرد بستگی به خلاقیت شما دارد.

 

این مطلب 4394 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب