آموزش بستن مو به شکل گل رز
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ نویسنده: Nadia mohsenpour

آموزش بستن مو به شکل گل رز

 این آموزش مو ترکیب کاملی از یک خانم شیک را برای شما به ارمغان می آورد. این روش یکی از روش های منحصر و پیچیده و در عین حال ساده می باشد که با چارق  مرجع صنایع دستی و دست سازه های خلاقانه  در ادامه نحوه ی آن را برای شما شرح می دهم:

در این آموزش مو  شما به دو کش مو و  یک شانه و 10 گیره مو نیاز دارید.

گام اول: در ابتدا نگاه کلی به موهای خود بیندازید که  فر هستند یا صاف که دید بهتری برای جمع کردن قسمت بالای مو به ما می دهد.

گام دوم:اگر موهای نازک و صافی دارید هرچه موها را بالاتر ببندید به شما اجازه می دهد که مدت بیشتری مدل موهایتان حالت ابتدایی خود را داشته باشد.

 

گام سوم: در این مرحله شروع به بافتن موها می کنید. اگر می خواهید رز بزرگتری را داشته باشید موها را شل ببافید و اگر رز کوچکی می خواهید موها را محکم و سفت به هم ببافید و در نهایت بافت انتهای مو را با کش کوچک ببندید.

 

 

گام چهارم و پنجم: بعد از اینکه موها را به طور کامل بافتید موهای بافته شده را از انتهای بافت به گرد هم می پیچانیم به همین ترتیبی که در شکل مشاهده می کنید و آن را با گیره های کوچک محکم کنار هم نگه می داریم.

 

گام ششم: هنگامی که پیچیدن مو به اتمام رسید آن را با گیره محکم کنید به سرتان و بسته به ضخامت موهایتان از گیره های کوچک تا بزرگ برای به نگه داشتن پیچ مو استفاده کنید و اگر می خواهید بافت گل رز کمی بزرگتر شود می توانید با شانه درون بافت ها را باز کنید تا شل تر شوند و رز بزرگتری ایجاد شود.

 

برای اینکه کار را راحت تر یاد بگیرید ابتدا روی موهای شخص دیگری امتحان کنید تا بتوانید بهتر این کار را انجام دهید. 

این مطلب 2222 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب