دکوپاژ میز
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ نویسنده: Nadia mohsenpour

دکوپاژ میز

ممکن است بارها پیش‌آمده باشد که میز کهنه‌ای داشته باشید یا اینکه نو باشد ولی با دکورتان همخوانی نداشته باشد و بلا استفاده رها شود.ایده‌ای برایتان داریم تا میزهایی نو و زیبا داشته باشید .

ما با چارق  مرجع صنایع دستی و دست سازه های خلاقانه برای شما ایده پردازی داریم.

وسایل موردنیاز:

رنگ , پارچه , چسب چوب , میز ، براق‌کننده ، قیچی ، کاغذ ، مداد ، ماژیک

 

1. ابتدا اگر میز به هر دلیلی رنگ مناسبی ندارد با توجه به رنگ دکورتان رنگ مناسب را انتخاب کرده سمباده زده و میز را رنگ بزنید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود.

2. با استفاده از مداد و کاغذ با دقت تمام الگوی میزتان را روی کاغذ پیاده کنید می‌توانید این کار را با پهن کردن کاغذ روی میز انجام دهید.

3. بعد از اینکه الگو به دست آمد با استفاده از الگو پارچه را برش بزنید. دوستان سلیقه به خرج دهند و پارچه را مطابق رنگ و طرح دکورشان انتخاب کنند.جنس پارچه را سعی کنید طوری انتخاب کنید که ضخیم نباشد.

4. تمام سطح میز را چسب چوب بزنید و قبل از اینکه خشک شود پارچه را به روی میز بچسبانید حتماً دقت کنید که پارچه چروک نشود و تمام سطح را صاف کنید.

5. دوباره یک لایه نازک دیگر چسب چوب روی پارچه میز بزنید و تمام سطوح ناصاف را صاف کنید دقت کنید که تمام سطوح آغشته به چسب شود.

6. در مرحله آخر براق‌کننده بزنید البته بعد از اینکه چسب‌ها خشک شد و اگر مایل بودید با ماژیک طلایی دورتادور میز را تزیین کنید.

 

 

 

این مطلب 2615 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب