جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا
تاریخ درج مطلب: ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ نویسنده: Nadia mohsenpour

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا (Sandland) نمایشگاه عظیم مجسمه های شنی به شمار می آید که توسط نهاد آثار طراحی جهانی برگزار می شود. این جشنواره، با توجه به اندازه مجسمه ها و فضای وسیعی که این مجسمه ها اشغال می کنند، یکی از بزرگترین رویدادهای شنی جهان به شمار می آید. هر سال موضوع جشنواره تغییر می کند

 11 اردیبهشت-24 آبان 1396 
 آنتالیا ، ترکیه 
 ساحل لارا

 

جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا (Sandland) نمایشگاه عظیم مجسمه های شنی به شمار می آید که توسط نهاد آثار طراحی جهانی برگزار می شود. این جشنواره، با توجه به اندازه مجسمه ها و فضای وسیعی که این مجسمه ها اشغال می کنند، یکی از بزرگترین رویدادهای شنی جهان به شمار می آید. هر سال موضوع جشنواره تغییر می کند و هزاران نفر از این نمایشگاه بازدید می کنند و گروهی از هنرمندانی که مجسمه های شنی می سازند از سراسر جهان در این رویداد شرکت می کنند تا در مکانی به مساحت 10000 متر مربع به 10000 تن شن شکل بدهند. این جشنواره از بُعد تفریحی و سرگرمی، و فضایی برای فعالیت های ساخت مجسمه های شنی برخوردار است؛ فضایی که هر روز، بزرگسالان، نوجوانان و کودکان در آن، فعالیت های جدیدی را تجربه می کنند و توانایی های خلاقانه خود را در این قالب بیان هنری به نمایش می گذارند. شب ها، سیستم نورپردازی LED، فضای رنگارنگ و باشکوهی را به این محیط نمایشگاهی می بخشد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می توانند شب ها با سیستم پخش سینمایی، مستندهای جشنواره و در تمام طول شب نمایش نقشه کشی تصویری را نیز تماشا کنند.
 

چرا باید در جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا 2017 شرکت کنید؟

جشنواره های مجسمه های شنی، عموم مردم را بدون توجه به سن، جنسیت یا پیشینه آنها تحت تاثیر قرار می دهند، غافلگیر و افسون می کنند. کسانی که با مجسمه های شنی مواجه می شوند، هم از اندازه مجسمه ها و هم ریزه کاری های پیچیده و مهارت های هنری که برای ساخت هر یک از آنها به کار گرفته شده، غافلگیر می شوند.

 

موضوع جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا 2017 :

امسال موضوع هشتمین فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا عبارتست از: "عجایب هفتگانه جهان و اسطوره شناسی".

 

آیا این مجسمه های شنی پیش از برگزاری این جشنواره در نمایشگاه های دیگری ساخته شده اند؟

نه! این مجسمه ها مخصوص جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا طراحی و ساخته شده اند. این مجسمه های شنی در نوع خود بی نظیر هستند و هیچ جای دیگری به نمایش گذاشته نخواهند شد، پس اگر تماشای آنها را از دست بدهید، فرصت بزرگی را از دست خواهید داد!

 

مکان برگزاری جشنواره:

  • Güzeloba Mah.
  • ساحل لارا
  • ساحل عمومی Lara Birlik Halk Plajı (Sera Hotel İle PTT Kampı Arası)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.sandlandantalya.com مراجعه فرمایید.
این مطلب 1635 مرتبه خوانده شده

باما همراه شوید

           

مطالب مرتبط:

دسته بندی مطالب