• به فروشگاه چرم دستدوز عارف خوش آمدید

  • مشخصات :

    محصولات گروه عارف از چرم مرغوب ایرانی تهیه شده و با ضمانت ارایه می شود . دوخت محصولات عمدتا شبیه به دوخت چرخ بوده که با دست و دو سوزن دوخته می شود که تلاش بر این است کوک ها منظم دوخته شود تا محصولی با کیفیت را به دست شما مشتریان برسانیم .

    ویژگی ها :

    از ویژگی های بارز محصولات، شکل دوخت ماست که نسبت به سایر دوخت ها و در قیاس با چرخ های صنعتی تولید کیف محکم تر و با نخهای موم زده ی زخیم تر ارایه می شود که باعث استحکام و طولانی شدن عمر دوخت کیف می شود. عارف چرم برای تمامی محصولات، یکسال ضمانت تعویض و یک عمر ضمانت تعمیر و باز سازی دوخت یا آستر کیف دارد. به همراه محصول یک کیسه از جنس پارچه متقال به شما تحویل می شود که در زمان استفاده نکردن از محصول آن را داخل کیسه قرار می دهید و نگهداری می کنید تا رطوبت و... آسیبی به محصول چرمی نزند. چرم دستدوز عارف با توجه به داشتن طراحان خوبريا، توانایی تولید کالای سفارشی دلخواه شما را دارد.

    شروع سال فعالیت :

    چرم عارف از سال 1391 شروع به فعالیت نمونه و طی چهار سال تلاش توانست رضایت شما مشتریان را نسبت به محصولات خود به دست آورد و هر روز با قدرت بیشتر در امر تولید محصول با کیفیت ایرانی قدم بردارد.

محصولات فروشگاه چرم دستدوز عارف

کیف دوشی طرح ترنج

ریال ١٧٠٠٠٠٠

کیف دوشی خاتون

ریال ١٢٠٠٠٠٠

پاپیون چرمی عارف

ریال ۴٠٠٠٠٠

کیف دوشی نارنج

ریال ١٢٠٠٠٠٠

کیف دوشی عقلایی

ریال ١٧٠٠٠٠٠

کیف دانشجویی عارف

ریال ١٧٠٠٠٠٠

جاکارتی 4تایی عارف

ریال ٢٠٠٠٠٠

دستبند چرم گره عارف

ریال ٣٠٠٠٠٠

کیف چرمی مردانه آرمان

ریال ١٨٠٠٠٠٠

کوله پشتی چرمی مهدیس

ریال ٣۵٠٠٠٠٠

کیف پول گل بهار

ریال ٧٠٠٠٠٠

کیف دوشی کلاسیک

ریال ١٧٠٠٠٠٠

There are no reviews available for this seller

.